Wij zijn op zoek naar een administratief/commercieel bediende voor een bedrijf in Arendonk.
Samen met je collega's sta je in voor:
Telefonie (40% van de klanten zijn Franstalig)
Behandeling info-mailbox
Bestellingen/afmeldingen ingeven
Offertes opmaken
Klachtenbehandeling
Commerciële taken
Jouw profiel
Wie past in het plaatje?
Je bent iemand die vlot kan schakelen tussen verschillende taken.
Je houdt van de combinatie van administratie en klantencontacten onderhouden.
Je kan goed priors bepalen en je houdt het hoofd koel bij een drukke dag.
Ook durf je een goed woordje Frans en Engels spreken.
De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
Bestellingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten
De eigen deskundigheid ontwikkelen
De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
Domein: Inning van vorderingen
Opvolgen van: Werfactiviteiten
Commissielonen berekenen
De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken
Domein: Fiscaliteit
De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant
De activiteiten van een team coördineren
Een organisatie leiden
Opvolgen van: Onkostennota's
Opvolgen van: Budget
Opvolgen van: Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden)
Opvolgen van: Lonen
Domein: Lonen
Opvolgen van: Juridische ondersteuning
Domein: Boekhouding Instellingen voor collectieve beleggingen in effecten
De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opstellen
De activiteitsgraad van het personeel controleren
De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
Opvolgen van: Conventionele inbeslagnemingen
Opvolgen van: Beleggingen
De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
Domein: Klantenboekhouding
Domein: Analytische boekhouding
Domein: Algemene boekhouding
Domein: Leveranciersboekhouding
Domein: Fiscaliteit van notariële aktes
De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
Aanbod
Leuke Collega's
Uurrooster: 39 uren week (8u-16u en 1 dag 8u-17u)
ADV: 6 dagen
Maaltijdcheques €6